گرند تا

هر چی بخوای اینجا هست

گرند تا

هر چی بخوای اینجا هست

گرند تا

مطالب مرتبط با همه ی gta ها و حواشی مرتبط با بازی های gta و دیگر game های دوست داشتنی
و هر چیزی که بخوای اینجا هست

نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود بازی Grand Theft Auto VI

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

دانلود بازی Grand Theft Auto VI  

 

gta vi

 

 

بازی GTA 6 جی تی ای VI ✔️ عنوانی بسیار فوق العاده و هیجان انگیز که یکی از محبوب ترین بازیهای جهان باز به شما میرود، طرفداران زیادی در سراسر جهان هستند که بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند. تمامی سری نسخه های GTA تا به امروز توانسته اند موفقیت بسیار زیادی را در دنیای گیم کسب کنند و هر کدام دارای داستانی فوق العاده هستند، حال با انتشار نسخه ششم از سری بازی های جی تی ای شما میتوانید با گرافیک واقع گرایانه تری ماموریت های جذاب را تجربه کنید. شایعات زیادی درباره GTA 6 وجود دارد و مشخص نیست کدام یک میتواند درست باشد اما تا به امروز عکس ها و تریلرهای زیادی منتشر شده و این موضوع نشان دهنده این است که باید به زودی منتظر انتشار این عنوان فوق العاده باشیم.

 

 

بقاء و سبکی که در حال حاظر برای جی تی ای ۶ درنظر گرفته شده راک استار را مجاب خواهد نمود تا براساس نیاز کاربران بدنبال پیاده سازی بازی باشد. هرچند این جی تی ای جدید با الهام گیری از قوانین روز دنیا در حال شکل گیری است که بی شک میتواند دلیل و گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. با تمام این تفاصیر نظر خود را در مورد بازی جی تی ای 6 بیان کنید.

 

gta vi 2

 

 

اقدامات پلیس ها برای خلافکار های ستاره دار :

  • 1 ستاره : در صورت انجام دادن یک خلاف که بستگی به کاری که انجام داده اید دارد یک یا دو ماشین پلیس بدنبال شما خواهند بود که اگر پیاده باشید با لمس یک کلید ساده میتوانید خود را تسلیم پلیس کنید و در عوض هر سلاحی که در اختیار دارید را تحویل شان بدهید که به نوعی یک خلاف ساده در بازی به حساب می آید.
  • 2 ستاره : زمانی شما دو ستاره خواهید بود که به سمت یک غیر نظامی شلیک و آنرا کشته باشید. در چنین حالتی پلیس به سمت شما نیز شلیک خواهد کرد و اگر سلاح نداشته باشند برای گرفتن شما با باتوم اقدام میکنند که بهترین راه خلاص شدن از دست پلیس ها در چنین شرایطی فرار یا تسلیم شدن است که پیشنهاد میشود فرار کنید زیرا چالش های بهتری در ستاره های بعدی وجود دارد.
  • 3 ستاره : زمانی که چندین پلیس را کشته باشید و یا از سلاح های رگباری و RPG برای خراب کردن جایی استفاده کنید 3 ستاره خواهید شد. در چنین حالتی اکثر نیروهای پلیس بدنبال شما خواهند بود و نیروی ویژه با هلکوپتر خود شمارا تعقیب خواهد کرد و بنا به شرایط محیط اگر مناسب باشد به سمتتان شلیک میکند که به نوعی یک درگیری هم جانبه برای دستگیری شما خواهد بود.
  • 4 ستاره : با سرکار گذاشتن طولانی و یا کشتن بسیاری از نیروهای پلیس 4 ستاره میشوید که در این حالت FBI با استفاده از نیروهای ویژه و ماشین های SWAT بدنبال شما خواهد بود که هدف اصلی آنها کشتن شما است مگر اینکه در حالتی شمارا دستگیر کنند که مطمئن به تسلیم شدنتان باشند. در این حالت زرادخانه وسیعی از سلاح ها برای نیروهای ویژه در نظر گرفته میشود که به آسانی نمیتوانید از دست آنها فرار کنید.
  • 5 ستاره : زمانی که تمام خلافهای فوق را انجام دهید 5 ستاره میشوید که در این حالت نه پای پلیس و نه نیروهای ویژه در میان است. با امنیت ملی سروکار خواهید داشت که نیروهای آموزش دیده با سلاح و ماشین و هیکوپتر های جدید به سراغتان خواهند آمد. در این حالت بخشی بنام Annihilator در بازی اضافه شده است که سرنشینان هلکوپتر با پرتاب یکسری مواد منفجره قصد کشتنتان را دارند که برایشان مهم نیست کسی دیگر کشته شود یا خیر مهم نابود کردن شما خواهد بود.

 

 

لینک دانلود بازی Grand Theft Auto 6 برای کامپیوتر 2025

به زودی ...

 

 

 

 

 

نظرات (۱)

کی میاد جی تی ای ۶ ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی