گرند تا

هر چی بخوای اینجا هست

گرند تا

هر چی بخوای اینجا هست

گرند تا

مطالب مرتبط با همه ی gta ها و حواشی مرتبط با بازی های gta و دیگر game های دوست داشتنی
و هر چیزی که بخوای اینجا هست

نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود بازی Grand Theft Auto IV: The Complete FitGirl

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

دانلود بازی Grand Theft Auto IV: The Complete FitGirl

 

gta IV

 

 

GTA IV یا Grand Theft Auto IV یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2008 توسط Rockstar North ساخته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این ششمین ورودی اصلی در سری Grand Theft Auto است که بعد از Grand Theft Auto: San Andreas در سال 2004 و یازدهمین قسط کلی است. داستان تک نفره که در شهر خیالی لیبرتی سیتی بر اساس شهر نیویورک می گذرد، جنگ کهنه سرباز اروپای شرقی، نیکو بلیک و تلاش های او برای فرار از گذشته اش در حالی که تحت فشار جنایتکاران برجسته است، را دنبال می کند. طراحی جهان باز به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه در شهر لیبرتی متشکل از سه جزیره اصلی و ایالت همسایه آلدرنی که در نیوجرسی واقع شده است بگردند. بازی از دید سوم شخص انجام می شود و دنیای آن پیاده یا با وسیله نقلیه پیمایش می شود. در سراسر حالت تک نفره، بازیکنان Niko Bellic را کنترل می کنند. یک حالت چند نفره آنلاین نیز با بازی گنجانده شده است که به 32 بازیکن اجازه می‌دهد در بازی‌های مشارکتی و رقابتی در بازآفرینی تنظیمات تک نفره شرکت کنند. بعداً دو بسته الحاقی برای بازی منتشر شد، The Lost و Damned و The Ballad of Gay Tony که هر دو دارای طرح‌های جدیدی هستند که با خط داستانی اصلی Grand Theft Auto IV در ارتباط هستند و قهرمان‌های جدید را دنبال می‌کنند.

 

 

نقش اول بازی که هدایت آن به عهده بازی کننده است، فردی به نام نیکو بلیک است که از یکی از کشورهای جنوب شرقی اروپا (یوگسلاوی) برای دیدن پسر عمویش رومن بلیک به شهر لیبرتی سیتی سفر می‌کند تا شروعی دوباره در زندگی خود پس از جنگ داشته باشد. ملیت دقیق نیکو هیچ‌گاه ذکر نشده‌است، ولی گفته شده‌است او یا اهل روسیه، یا صربستان (به دلیل اینکه در کنار زبان انگلیسی برخی اوقات به زبان صربی هم صحبت می‌کند)، یا کرواسی، یا حتی کشور زادگاهش یعنی یوگسلاوی است. گیم پلی اتومبیل دزدی بزرگ ۴ یک بازی اکشن و ماجراجویی است که از دیدگاه سوم شخص بازی می شود. بازیکنان برای پیشرفت در داستان، ماموریت های خود را – سناریوهای خطی با اهداف تعیین شده – انجام می دهند. ممکن است چندین ماموریت فعال همزمان داشته باشید ، زیرا بعضی از آنها بازیکنان را ملزم می کند که منتظر دستورالعمل ها یا رویدادهای بعدی باشند. خارج از ماموریت ها، بازیکنان می توانند آزادانه در دنیای باز بازی و ماموریت های جانبی اختیاری پرسه بزنند . جهان متشکل از شهر خیالی لیبرتی سیتی است ، مساحت جهان نسبت به آثار قبلی سری Grand Theft Auto بزرگتر است. در ابتدای بازی ، بازیکنان فقط می توانند اولین جزیره – متشکل از دوک و بروکر – را مرور کنند و با پیشرفت داستان همه جزایر دیگر قفل شوند.

 

سیستم مورد نیاز:

GTA 4 System Requirements (Recommended Requirements)
CPU: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz.
CPU SPEED: 2.4 GHz.
RAM: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
Operating System: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3 / Windows 7.
Graphics Card: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+
3D: Yes.

 

 

راهنمای نصب:

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1: در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند.

دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

2: پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

 

اطلاعات فایل:

  •  سال انتشار : 2008
  •  پلتفرم: PlayStation , Xbox . PC
  •  ورژن : Complete Edition All Dlc
  •  نیاز به اینترنت: ندارد
  •  فرمت : rar-exe
  •  حجم فایل : 14 GB
  •  پسورد: bosgame.ir

 

دانلود:

 

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 1

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 2

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 3

دانلود با لینک مستقیم _ پارت 4

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی